Här på denna blogg kommer vi att lägga debattinlägg, tips från er på klubbarna, referat m m som ej passar in på någon sida på vår ordinarie hemsida. Maila dina inlägg till cas.birca@telia.com

söndag 4 juli 2010

Anonym kommentar...

Vi har fått en anonym kommentar till inlägget om arbetsboken men eftersom det mera har allmän karaktär har jag istället lagt det som ett eget inlägg med svar från tävlingssektionens ordförande Kärstin Lampa. Här nedan följer inlägget kopierat rakt av:

"intressant att norrbottens ridsportförbund alltid gnäller om svar hit och dit och "sista datum". att klubbarna inte lämnat medlemsantal och ditten och datten. norrbottens ridsportförbund klara inte av att hålla hemsidan aktuell ens en gång! tävling är rent bedrövlig!"

Här kommer så svaret från Kärstin:

Jag brukar undvika att kommentera anonyma insändare och skulle gärna därför se ett namn. Dels för att jag tycker att man skall stå för sina åsikter, men för vår del framför allt för att vi faktiskt vill ge bästa möjliga service till våra medlemmar och således gärna hade velat få mera detaljer runt kritiken om hemsidan. Vad är så fel, vad ska vi ändra på, vad känns som så oerhört inaktuellt? Vi som sitter och jobbar med tävlingssektionens sidor är ideella som de flesta andra inom sporten. Vi försöker verkligen att hålla sidan uppdaterad, men vi kanske fokuserar på fel saker? Vi tar givetvis åt oss av kritiken och skall göra vårt bästa i framtiden!

Med vänlig hälsning
Kärstin Lampa
karstin.lampa@telia.com
Ordförande i Tävlingssektionen
Norrbottens Ridsportförbund

Har ni synpunkter på hemsidan - vad som behöver förbättras och vilken info ni vill se där - skicka gärna ett mail direkt antingen till Kärstin (se ovan) om det gäller tävlingssidorna eller till cas.birca@telia.com för övriga sidor. Det är lättare för oss att göra förändringar om vi får konkreta synpunkter på vad som är bra eller dåligt!

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Med anledning av ovanstående så har jag en fråga. Vilka vann div II dressyr häst? Jag hittar varken resultat på förbundets eller KORKs hemsida. Är bara nyfiken... ;) (Komentaren kommer inte från mig)

    SvaraRadera
  2. Det har kommit en kommentar från "Stina" ang ovanstående. När jag skulle publicera denna kommentar så fick jag ett felmeddelande - därför skriver jag nu in kommentaren manuellt nedan:

    "Hej. Med anledning av ovanstående så har jag en fråga. Vilka vann Div II dressyr häst? Jag hittar varken resultat på förbundets eller KoRKs hemsida. Är bara nyfiken ;-) (Kommentaren ovan kommer inte ifrån mig)

    SvaraRadera
  3. Här kommer svar från tävlingssektionen via Gabrielle Westerlund:

    Resultaten från Div II dressyr häst ligger ute under fliken http://www3.ridsport.se/Distriktssajter/Norrbotten/Tavling/Lagtavlingar/Resultatlistor-lagtavlingar/

    Det har legat där sedan den 15 juni, tisdagen efter finalen i Kalix.

    Däremot ligger det inte på nyhetssidan eftersom jag försöker få tag i ett foto av de placerade lagen. Känns lite trist att bara lägga ut text om finalen utan bild när vi haft bild på de övriga lagfinalerna (div III ponny och häst).

    Hoppas du hittar resultaten, Stina! :-)

    SvaraRadera
  4. Vi har fått in en kommentar till ovanstående från "Stina". Eftersom det är något krångel med kommentarfunktionen så måste jag dock skriva in den manuellt så här nedan följer texten:

    "Hej. Med anledning av ovanstående har jag en fråga. Vilka vann Div II dressyr häst? Jag hittar varken resultat på förbundets eller KoRKs hemsida. Är bara nyfiken ;-) (Kommentaren ovan kommer inte från mig)"

    SvaraRadera
  5. Som ni ser här ovan så hade jag lite problem med kommentar-funktionen. Därför har text kommit in flera gånger... Sorry!

    SvaraRadera